Gabrielle, a 19 years old, finds herself stuck near Death Valley between two parents who no longer speak to each other. The three of them, feeling trapped, try to escape the tension, in a huge scenery that feels unchangeable. The situation seems impossible, until an unexpected event comes to unravel everything.