Based on my childhood memories, this film pays tribute to my Uncle Thomas, a humble, but slightly eccentric man, who led a simple and anonymous life, but who meant a lot to me. This is my account of the fact that it's not necessary that someone's life is extraordinary for them to be someone exceptional in our lives.