Esma is a young cabaret dancer of Algerian descent in search of freedom. Hantirah, a young Syrian medical student with a future traced out by his parents, is torn between his love for her and his commitment to his fiancée, a medical student like him. On Eid Day, between the streets of the Barbès neighborhood in Paris and the queer cabaret where Aragoz, an Egyptian and Hantirah's best friend, performs, we discover young people of today with diverse Arab origins.