It will soon be the end of the summer season at Douglas and Marie's campground. The last tourists are preparing to leave. During the morning swim, Douglas finds a human tongue pierced with a cross on the river floor. Whose is it? Has a crime been committed and by whom? Douglas sets out to find out, accompanied by music.