A man learns of the brutal death of his daughter, murdered by her husband. Suspended time oscillating between the need for peace and the desire for vengeance.
A musical film performed by the master percussionist from Guinea, Mohamed Bangoura, aka "Diable Rouge," loosely based on his own life.