Alexis Phon is eighteen years old and has never left Here, the residential zone where he was born. A world under surveillance, where boredom paralyzes hearts. And yet, an elsewhere exists, it is said: it's Over There. Thanks to Aïssatou, who shares his anger, Alexis will find the courage to leave. But Here, love and freedom have a price.