Medellin, Colombia. Pinky is on the run. He has freed himself from the grip of a religious sect. He finds a place to squat and a job at a t-shirt factory. Misled by his own faith, he questions everything. As he tries to put back the pieces of his broken life, violent memories return to haunt him and ask for Revenge.