Olwen and Jean have known each other forever. Now twelve years old, they have grown up on the ÎIe de Sein, where they've been allowed to roam free, and consider themselves to to be normal teenagers. However, they are the only two students in junior high school, and on their island measuring 1.5 square kilometers. Together, during one school year, they tell us their story tinged with friendship.