An aspiring radio presenter Bonnie is hosting a call-in programme which results in the luckless Ferdinand driving his break down trunk off the road. Bonnie goes to his rescue and, out of pity, invites him back to her apartment. They have a whirlwind romance but their differences soon drive them apart...