Two single, quiet, and physically plain neighbors in an apartment building meet each other and strike up a friendship - something they both had needed for a long time. As their relationship begins to convert into a romantic pairing, the two go ahead and become lovers. Although that seemed to be the ultimate expression of their feelings, the couple start to question whether or not they were happier sharing their original, unfettered friendship -- and reconsider their options.