Scaife, the sadistic leader of a gang of cattle thieves, terrorizes the people of a Colorado mountain town. Bill Ransom, the retired sheriff, is the only one to stand up against Scaife and his men, among whom is Dan El, a former friend of his. Dan El is also the father of Tony, Bill's adopted son...