Doc and Chapagua are two rogues who acquire a large stash of gold before the Civil War. They agree to hide it together, blindfolding each other on the way so they'll need each other to find the hiding place. After the War, double-crosses abound as Doc and Chapagua not only have to deal with the army, but with the seductive, gold-hungry Moira as well.