The rich landowner, Nat Masters, is persecuting an Indian tribe to take possession of their woods. His daughter is in love with chief, Chata, a relationship which is opposed by both families. Trying to quell the affair, she is informed of her mother's past infidelity and Chata is framed and sent to prison.