Anne, a beautiful free-lance photographer, meets with the French medical student Carlo and falls in love. After a passionate love affair Anne becomes pregnant. Now the formerly free-wheeling Carlo finds himself facing a difficult situation. Carlo decides that Anne should abort the child. To raise enough cash Carlo sleeps with a wealthy older woman. Then Ann decides to annul the abortion.