Billy the Kid (Jean-Pierre Leaud), is both ruthless and bumbling in this impressionistic French-made western. Ruthless, in that he tracks down a witness to a robbery and kills him in cold blood. Bumbling, in that he literally stumbles over things throughout the film. He is also lucky, one might add, as instead of exacting revenge as she had planned, the bereaved girlfriend of a man he has shot walks off into the fabled sunset with Billy.