On his way to the dusty town of Santa Anna to protect Sanders, a man trying to make a deal with the Mexican bandit, El Santo, for the safe passage of his cargo, the solitary gunslinger, Bill, realises that he has arrived at the rendezvous point too late. With Sanders and his entire family murdered, Bill suspects that the deceased's dangerous rival, Dr Thompson, and his henchmen are behind the bloody assault, trying to make a profit from the same deal. Now, Bill is all alone in the town of jackals. Can taciturn Bill outsmart Thompson's men, and get out of Santa Anna in one piece?