Manuel (Robert Hossein) visits his friends only to discover the husband has been murdered in a feud between two rival families. He promises the widow he will kidnap the daughter of the other family to avenge the killing. Manuel manages to apprehend the girl, and the widow has the girl raped. She offers the young woman back to her family in exchange for a decent burial for her murdered husband. The family of the kidnapped girl rides into town for the inevitable showdown in this violent story of murder and revenge.