Alex (Robert Hossein) and Nora (Candice Patou) are ex-lovers and spies who work for the USSR. Several years after their affair ended, they are back together, called to work in Geneva by the Swiss bureau chief because an Egyptian who had been Nora's earlier recruit has been murdered. The bureau chief suspects one of the pair is the killer, but then several surprises are in store for Nora and Alex before the final, tragic ending closes the case.