Trough fabulous Music this movie tracks three generations of musicians and dancers from Russia, Germany, France and the USA, from before World War II through the war and the Holocaust, to the 1980s. Their lives become intertwined through the historical circumstances, and the culmination is the presence of several, including a former Nazi pianist and a French Jewish Holocaust survivor at an anti-famine concert.