When, after serving a three-year sentence, Ben Bellow is released from prison, Charlie Logan is waiting for him. Not to hug him. Not to welcome him. Just to let him know, a bit bluntly for sure, that he does not want to hear from him again. His wish will not be granted as the the two sworn enemies constantly reconnect, rob a bank together and go through a million adventures while hating each other's guts...