Two nice guys, a wrestler (Bud Spencer) and an Ice-cream vendor (Giuliano Gemma) are mistaken for dangerous killers by an important local gangster, whose nickname is "Sorriso". With the help of many funny coincidences they play along with Sorriso "working" for him, just to survive, but, when they receive the order to butcher the components of a very indigent family they are unmasked and...