Shooom, the little owl, hatches when a storm turns the bayou where his tree is planted upside down. Barely out of the nest, there she is hobbling along into the mangrove, pushing along the second egg of the brood. Against all odds, she is determined to find a mother. Could it be an alligator or a raccoon!