We live in the same house, but in different apartments, jobs, situations, believes, visions. Each in our own compartment, we fool ourselves that the world is one and that it exists. Sometimes it seems that an incomprehensible thread becomes visible and I am on a verge of understanding.
This film is about the other side of life - the scary, unknown side we never fully grasp, but we know is there, somewhere near, so close.