Pedro, a young, athletic man, share his life with his ironing board. Faithful, Pedro sleeps on his ironing board, carefully sets it when he wants to eat, uses it to iron his favorite jogging outfit, and even takes it under his arm when he goes jogging. In the village, everyone admires him and follow his example. One night, however, everything is turned upside down.