A man in a boat is fishing peacefully with his cat. Rod in hand, he waits patiently for a catch. He tosses the first fish he catches to his cat, who has been watching him hungrily and pleadingly. He lands an increasing number of catches, each more surprising than the last. But they are immediately snatched up, escaping the poor man's grasp according to a surreal and endless pattern of events.