A cat, a hen and herchicks live peacefullytogetherbeside a farm. Like all close friends, theysometimes indulge in a good-naturedsquabble. But one night, the wolfcomes out of the forest and kidnaps the hen. The cat and the chicksbravelydecide to go and rescueher. This is the beginning of an epic tale and a wildadventure.