In the heart of Papua New Guinea, the Highlands attract exotic tourists and foreign oil companies. This is where tribes that are paid to dance gather every year. It’s also where, out of sight, a Huli family and their clan gave their land to ExxonMobil in a dream of modernity. But the money doesn’t come… Caught between rival tribes, greedy politicians and one of the most powerful multinationals on the planet, they feel the earth slipping away from under their feet.