Middle-aged Roque gets kicked out of his parents’ house into the burning streets of Caracas, where Venezuela’s economic crisis has flared up. Desperate to sober up, he returns to the abandoned lodge he built during happier, healthier days in the Amazon jungle. Dense vines, fever dreams and poisoned water close in on him, while good friends with bad habits whisper promises of gold. In his fragile state, Roque joins the indigenous locals in illegal goldmining, controlled by Colombian guerillas. Faced with the darkness of the merciless land, he reaches deep inside himself to find a way out.