Since she turned eighteen, Luna has been determined to become a pornographic actress. Film shoots and performances follow one after the other; Luna is unafraid to subject her body to ordeals.
Charlotte has practiced this career for six years. While doing so, performing on stage or in the dressing room, she has constantly jotted things down. Today, she opens up her intimate notebooks and, with hindsight, comments on them. While Luna works, Charlotte remembers.