This series takes a bird's-eye view of Northern Europe. A poetic epic set in five countries: Sweden, Finland, Norway, Iceland and Lapland. Meet the Sami people of Lapland, discover the taiga, Swedish cuisine, Norwegian wooden architecture and Finnish wildlife... We travel through wild and endless spaces, we track down amazing wildlife, we discover traditions passed down for generations by inspired men and women who are keen to protect their precious environment.