There are increasingly more of us who want to contribute to the common good. The "On Passe à l’Acte" association started from an encountere between those who'd found their place in the world. Passionate and inspirings, they invented jobs in tune with their raison d’être and contribute to building a more balanced world. Their accounts give huge courage to take action and to participate in the transformations under way by becoming "artists" of our lives.
What if the current crises could be surpassed by revealing our potential and by striving for harmony?