With her brightly colored trainers and iridescent down jacket, Suzanne is a trendy grandmother. Digital tablets, emails to her girlfriends, and Bitcoin don't manage to mask the loss of her husband Édouard. She continues to talk to him, photos of them together fill her apartment. In this weird mausoleum, Édouard's double slips in between Suzanne and the ghost.