At the age of eighty, Lucienne has not yet said her last word. Suffering from Alzheimer's disease, she is locked up in a retirement home. Her daily life is a struggle and she is hell-bent on returning to her house in Guadeloupe. To find a way to escape, she makes use of her uses her vivid imagination.