Françoise, a well-known actress, arrives in the United States to make a film. Whilst in Los Angeles, she meets Henri, a French composer who has come to America to record the music for a film. Although each has a family back in Europe, Françoise and Henri become lovers and make use of a break in their schedule to make a tour of the country. How long will the whirlwind romance last…?