Annie is a middle-age wife, still sexy and pampered by her husband, Phillippe, who is the owner and general manager of a dynamic company. Under the deluge of sexy Swedish movies, sexy advertising on the streets, sexy intimate clothing in ladies' shops, and even talks about sex and marital infidelity with her mother and female friends, Annie starts feeling left aside by her husband, and trying to attract in a number of ways - and failing.