In this satire, a police detective (played by Jean Yanne) is investigating the disappearance and kidnapping of the host of a television dance show (played by Jean-Pierre Cassel). However, instead of finding his man, he is trapped into becoming a contestant on a children's quiz show. What's worse is that he becomes a very successful contestant.