The Maoist Chinese, by some miracle, have occupied Paris (and France) overnight. The patience of these stern, work-oriented and quite puritanical communists is finally completely worn down by the quarrelsome, cynical and decadent French, who cannot cooperate properly even when they are willing. Unappreciated, ignored, and thoroughly disgusted, the Chinese soon pack up and leave.