Some scenes from the life of a modern young couple. He plays the saxophone, rides his motorcycle and practices judo. She, off-screen, talks about suicide. At the heart of their conversation is a comparison of the left wing experience and sex. A provocative reflection on the revolutionary ideals of May 68 and the liberation of mores.