Steeped in the gold of Klimt, the dawn in Budapest glows brightly. Birds, tiny in the sky, spin and dance. The immensity and calmness of appearances resonates with the flow of the earth. As though gripped by the force of subterranean lava, our inner souls remind as to be patient. The quest for light, the quest for love will begin here, in the vibrations of this letter of incandescent images, stirred by emotions.