On the Norman coast, feet in the water, in front of waves and of winds or on the cliff of cliffs, the light passes between clouds and the water in suspension wets my face. I tell what there is there, the impressionists who came to paint.
But the film frame does not think of being faithful. She stirs. The landscape is transformed. Colors crash on the screen. Something takes place in this place.