The Jura Mountains, -22°C. The lakes are frozen over, entirely consumed by ice. All the conditions seem set for total silence and yet, like a revelation, strange voices burst forth, reverberating. Boris Jollivet has spent more than twenty years exploring this extraordinary sound phenomenon. In this short film, he takes us on a journey into these layers of ice to reveal a unique universe.