A modest office overlooking Boulevard Sébastopol in Paris. The actor Yann Boudaud is sitting across from the director Claude Régy. The last session working on the text of the show Rêve et folie, a poem by Georg Traki. Boudaud leads us into the heart of Traki's dazzling poetry. Mental images surge forth. Trakl Sébastopol explodes like a hurried human soul. It pushes us far into the snowbound night.