The children with motor disabilities at the Institut Saint Thys in Marseille are experimenting with various dance techniques and virtual reality glasses, allowing them to see what dancers see. Between fiction and experimentation, this short film takes us into a world, dreamlike and fantasized, of which they are the demigods. A new Golden Age beyond standards.