In the Calais Jungle refugee and migrant encampment, Nadim and his family are in transit, hoping to reach England. Nadim works in the grocery "store" set up by his father in the Jungle. But the young boy hides a secret. He's a Bacha Posh (literally a girl disguised as a boy). Nadim has only one dream: to flee in order to be free.