You don't come here to heal, but to live out your final days as fully as possible. This is a palliative care facility. On a daily basis, caregivers work together and listen to each other, to be as close as possible to the patients.
In parallel to the scenes showing a medical approach full of humanism, the filmmaker's voice is heard. It too accompanies her mother through her illness.