Winter 2012 - Committed against her will in a psychiatric hospital in Tehran, Iranian psychoanalyst Mitra Kadivar begins a correspondence by email with Jacques-Alain Miller, founder of the World Association of Psychoanalysis.
Summer 2017 - An artistic team creates an opera inspired by these exchanges while absorbing the reality of the Montperrin psychiatric hospital in Aix-en-Provence.