Leningrad, one summer in the early eighties. Smuggling LP’s by Lou Reed and David Bowie, the underground rock scene is boiling, ahead of the Perestroika. Mike and his beautiful wife Natasha meet with young Viktor Tsoï. Together with friends, they will change the destiny of rock’n’roll in the Soviet Union.