S is a young soldier in the Tunisian desert. When his mother dies, he gets a week’s leave and goes back home. But he never returns to the barracks and becomes the target of a manhunt through the backstreets of his working-class neighborhood, before vanishing into the mountains. Several years later, F, a young woman married to a rich businessman finds out that she’s pregnant. One morning, she leaves her luxurious villa and disappears into the forest.