Between land and sea, geometrical, colorful forms bustle about on a Brittany beach. So many characters structured around autonomous groups, whose choreography seems to respond to a superior being. Little by little a succession of small off-kilter scenes take shape, like the pieces of a puzzle which fit together until the redraw the landscape's outlines.