Jeanne, 30, and Antoine, 25, are siblings. After nine years of recurring cancer, Antoine, a sound engineer, gets a stem cells transplant, his ultimate chance to be cured. By giving him her cells, Jeanne, his donor, gives him also her DNA. Jeanne and Antoine become two in one. Jeanne recounts their three months’ fusional combat for Antoine’s life which eventually failed. What is left are painful scars, but also precious transcendental ties with her late brother.